IBTM World maakt line-up van baanbrekende sprekers bekend
IBTM heeft onthuld dat Simone Heng, een specialist in menselijke verbindingen en een bekroond auteur, een keynote speaker zal zijn tijdens IBTM World. Simone maakt deel uit van een opwindende line-up van sprekers op de toonaangevende wereldwijde vakbeurs die de ongeëvenaarde kracht van evenementen zullen versterken om persoonlijke ervaringen te bieden.
Met een missie om mensen te inspireren om verbinding te maken, heeft Simone haar wijsheid gedeeld met organisaties als de Verenigde Naties, Harvard University en Google. Haar boek, Let’s Talk About Loneliness, is de winnaar van de Silver Nautilus Book Award 2024 voor sociale verandering en sociale rechtvaardigheid.
Bij het openen van de Main Stage op dag twee van de show, die van 19 tot 21 november zijn 20e verjaardag viert in de iconische Fira de Barcelona, zal Simone een boeiende sessie geven over ‘De kracht van menselijke verbinding’. In de diverse en vaak gepolariseerde wereld van vandaag zullen deelnemers de kans krijgen om technieken te ontdekken voor het smeden van betekenisvolle relaties over scheidslijnen heen, en waarom deze verbindingen noodzakelijk zijn naarmate mensen dieper het tijdperk van kunstmatige intelligentie ingaan.
Deskundig inzicht
In een meeslepend congresprogramma dat het idee van ‘People Power Potential’ verdedigt, zal een reeks baanbrekende sprekers de verbinding illustreren die alle evenementenprofessionals verenigt: de overtuiging dat wat mensen nodig hebben om te slagen andere mensen zijn. Als weerspiegeling hiervan bevat het conferentieprogramma fascinerende tracks over onder meer Experience Design en Marketing.
Hiertoe behoren sprekers als Heather Gallagher, voormalig Chief Technology Officer & Head of Design bij Burning Man, die een sprankelende lezing op de Main Stage zal leiden waarin wordt onderzocht hoe Burning Man uitgroeide van een kleine bijeenkomst tot een mondiale culturele beweging, zonder het gebruik van traditionele marketing. Heather vindt plaats op de eerste dag en heeft de titel 'From meeting to global: the transformational Journey of Burning Man'. Ze zal levendige beelden en speelse interactieve elementen gebruiken om de aanwezigen door persoonlijke en collectieve ervaringen te leiden die diepe verbindingen, blijvende herinneringen en een uiterst loyale gemeenschap tot stand brengen.
In een meeslepende sessie als onderdeel van het nieuwe Exceptional Experiences-programma van IBTM World zal Jameka Pankey, Head of Experiences for Artist bij Amazon Music, 'Turning events into culturele ervaringen' verkennen. Jameka zal op de tweede dag van de show op de Main Stage haar inzicht delen in het herformuleren van instructies door middel van een ervaringsgerichte lens om gebeurtenissen van gewoon naar buitengewoon te tillen.
Zwaargewichten uit de sector Jimmy Knowles, Global Head of Experiential bij Canva, en Madolyn Grove, Creator Community bij TikTok, zullen hun ervaringen met het creëren van sterke wereldwijde merkproposities volgen en delen. Met de titel ‘Building and expansion a world-class event brand – what different different good from great?’ zal de boeiende sessie dieper ingaan op het belang van merkwaarde als immaterieel bezit, en de impact ervan op het creëren van evenementen die toonaangevend zijn.
Dieper graven
Goc O'Callaghan, Global Experience Lead bij Buro Happold, zal het hoofdpodium betreden om een ??stimulerende sessie te geven over ‘De mondiale verschuiving naar experientialisme’. Goc vindt plaats op de eerste dag en zal nieuw onderzoek en inzicht tot leven brengen over hoe experience design de manier verandert waarop mensen over de hele wereld leven en werken. Dit is ook de manier waarop de ervaringseconomie zich aanpast aan revolutionaire technologische veranderingen, en hoe dit alles doorwerkt in het ontwerp van ervaringen in de vergader- en evenementenwereld.
Samantha Murray leidt een tot nadenken stemmende sessie over het onderwerp toestemming. Intimacy Coordinator bij Sam Murray On Set. Nadat ze aan enkele van 's werelds meest spraakmakende filmsets heeft gewerkt, zal Samantha haar expertise delen om organisatoren en afgevaardigden van evenementen te ondersteunen bij het creëren van veiligere, respectvolle en meer inclusieve ruimtes. De boeiende sessie, getiteld ‘Het belang van gemeenschappelijke toestemming, van een Hollywood-intimiteitscoördinator’, zal plaatsvinden op de Main Stage op dag één van IBTM World.
Jules Griffith, directeur Sales & Marketing bij mccglc, deelt haar inzichten over de psyche van moderne afgevaardigden. Met de titel 'Gedragspsychologie en hoe dit mensen en gebeurtenissen beïnvloedt', zal de boeiende sessie van Jules plaatsvinden op de Main Stage op dag twee van IBTM World en bespreken hoe evenementprofessionals zich aanpassen aan een veranderend publiek en evenementen creëren die resoneren in dit nieuwe landschap.
Claudia Hall, Exhibition Director bij IBTM World: : “Het conferentieprogramma van dit jaar is een opbeurend en opwindend eerbetoon aan mensen, de kracht van samenwerken en het grenzeloze potentieel dat kan worden bereikt als we dat doen. We zijn heel blij dat zoveel ongelooflijke sprekers bereid zijn hun wijsheid te delen met onze geweldige gemeenschap, die altijd zo leergierig is, zo bereid om geïnspireerd te worden en zo bereid om mee te doen. Alle sessies zijn zorgvuldig samengesteld om maximaal voordeel voor de deelnemers te garanderen, en ik kan niet wachten om te zien hoe onze branche samenkomt en de bouwstenen plaatst om een ??nog grotere, dynamischere en bloeiende evenementenindustrie van de toekomst te creëren."
Meer informatie over het congresprogramma van 2024 vind je hier.
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.
Tags: IBTM World IBTM Fira de Barcelona